Friday, February 4, 2022

Black Albert (2021)

Black Albert (Struise, Belgia) pdl 0,33 l. alc 13,0 %vol. Ratebeeri liigimääratlus: "Stout - Imperial" ja hinnang 100 punkti!!! Untappd ütleb: "Stout - Russian Imperial" ja hinnang 4,2

Olen seda proovinud 2013. a ja 2017. a, nüüd on võimalus teha korduskülastus.

Aroom sisaldab jätkuvalt õnnehormoone, lagritsat ja konjakit :)
Maitsekirjeldus, kui seda nüüd hakata sõnastama, viiks jutu taas õllelt kuhugi vaadesse väärikatesse majadesse, nahksetese tugitoolidesse ja muusse esoteerikasse. Olles nüüd kolmandat korda seda kraami sõnastamas pean ütlema, et ma alles õpin seda kraami TEGELIKULT hindama.

MEGATASE mõõduka Giga'ga. Struise pruulikoda meeldib mulle järjest enam, see rahvas teab, mida ta teeb. Ja veel eriti meeldib mulle see liigimääratlus, millest ma alles nüüd hakkan päriselt aru saama (olles juba u 10 aastat elanud heade õllede maailmas) - see on "Belgian Royal Stout". See on omaette stiil. Mitte "Russian Imperial Stout". Umbes nii nagu on olemas "porter" ja "balti porter" - kaks väggggga erinevat asja. Nii on ka loodusnähtus omaette see jook nii stiililt kui teostuselt. Ja see on imeilus!
---
pilt isetehtud

No comments:

Post a Comment