Thursday, September 12, 2019

Maisel's Weisse Original


Maisel's Weisse Original (Maisel, Saksamaa) pdl 0,5 l. alc 5,1 %vol. Ratebeeri liigimääratlus: "Weissbier - Hefeweizen" hinnang 89 punkti. UNtappd ütleb "Hefeweizen" ja 3,62 punkti.

Tootjainfo: "Traditional weissbier made according to the old Bavarian style with the unmistakable character of the fine cellar yeast."

Miskipärast arvasin et ma polegi seda õlut kirjeldanud ja kiire otsing nii näitaski ... aga nüüd näe leidsin, et üsna täpselt 5 aastat tagasi olen seda siiski teinud. Noh aga vaatame, mis ma sellest nüüd arvan.

Vahu ja värvus osas pole mingit muudatust. Aroomis ei osanud ma tookord ära tunda seda banaanist paitust, mis nüüd  päris selgelt esile tuleb. Maitse osas klapivad mu toonased sõnad üsna üks-ühele praegustega, kuid ka siin oskan nüüd seda veidi toorevõitu banaani nooti tabada, mis toona sõnadesse panemata jäi.

Nii et see kogemata sündinud 5-aastase sammuga tehtud korduskirjeldus kinnitad seda, et maitsemeeled on muutunud veelgi nõtkemaks :) Või siis olen ennast õpetanud saksa nisuõllest nii pimesi banaani tajuma, et aju teeb töö keele eest ära. Igatahes Übertasandi rüübe on ta ikka veel ja jätkuvalt
---
pilti isetehtud

No comments:

Post a Comment