Monday, January 10, 2022

Жажда [Апельсин + Грейпфрут]

Жажда [Апельсин + Грейпфрут] (4BREWERS.RU, Venemaa), prk 0,44 l. alc 5,5 %vol. Ratebeer ei tunne veel seda jooki. Untappd ütleb: "Sour - Fruited Gose" ja 3,59 punkti

Tootjainfo: "Галлюцинации, несвязная речь, рассеяность, расширенные зрачки, сухость во рту, тремор конечностей, агрессивное поведение — все это признаки обезвоживания. Если вы вдруг заметили какой-то из этих симптомов у себя или окружающих, необходимо срочно принять экстренные меры. Для борьбы с потерей воды в организме и восстановления гармонии, был сварен этот Гозе — легкий ненавязчивый утолитель жажды. Как и полагается, мы добавили в него немного соли, так что теперь вам не грозит и перегидрация.
Легкий освежающий кислый эль, немного солёный, со вкусом ароматом апельсина и грейпфрута."

Keskmist kasvu purk, sildil lähenev õlu suust-vaates :) Valge vaht täidab ligi pool klaasist, kuid kaob kiirelt ja jäljetult. Õlle värvus - hämuselt ja veidi määrdunult kollane. 

Aroom - oiiii! Limunaad-mulinaad-lapsepõlv-pimm-pomm! Apelsiiiin ja mandariiiin ja greibiiin kah võibolla :)

Esmamekk on - vau, julgelt soolane ja hapukas! Keskmaitse - soolatud apelsin! Keskmaitse - soolatud-marineeritud greip! Lõppmaitse - jebenti dušu KUI HEA SEE ON!

HURRRRAAAAAAA! Soolatud lapsepõlv! Sissesoolatud limonaad. Või siis ikkagi soolatud greibiiiiiin!  Noh, et greip ja apelsin ja sool ja lahe ja tore! Mis sest et see polnud minu lapsepõlve osa!! HURRRRAAA!!!
---
pilt isetehtud

No comments:

Post a Comment