Monday, October 18, 2021

Bänger (2021)

Bänger (2021) (Põhjala, Eesti) pdl 0,33 l. alc 12,5 %vol. Ratebeeri liigimääratlus: "Stout - Imperial Flavored / Pastry" ja hinnang 99 punkti (koos märkega "Out of Production"). Untappd ütleb: "Stout - Imperial / Double" ja 4,21 punkti

Tootjainfo: "Maitseküllane Imperial Stout, pruulitud kuivatatud ploomide, vanilje ja Habanero chilliga.
IBU 60"

Tegemist pole omaette kirjeldusega, vaid võrdlusega sama õlle esmase tulemise kohta aastal 2017. Vahtu on tibakese rohkem kui toona, kuid see erinevus on pisike. Värvus - sama ilgeltkolemust. Aroom - samasugune hurmur, uinuti ja mõtesti.

Maitse tundub aga olevat muutunud ja seda paranemise-tasakaalustumise mõttes. Kui toona oli määravaks ja määruseks mää-äärsõnaks "siirup", mida päästis habanero, siis nüüd see kraam pole enam niiiiiiiiiiiiiii siirupjas. 

Alustame sellest, et see õlu on SUPERLUX. Aga. Kui see on muudetud retseptiga (nagu vanale Gambrinusele näikse), siis miks ei võiks olla sildil nimeks "Bänger 2.0"? Ja isegi kui see pole muudetud, siis miks ei võiks olla kirjas nt "Bänger 2021"? Kas te ei leia, et see oleks lihtsalt turundamise mõttes üks väga nutikas / loomulik tegu?
---
pilt isetehtud

No comments:

Post a Comment